2015/12/18

CASUAL ELEGANT



Dzisiejszy post z małą zmianą, którą niektórzy już mogli zauważyć po pierwszym zdjęciu ale dla tych mniej uważnych powiem co tu się wydarzyło. Agata która od zawsze robi zdjęcia na bloga robi prawo jazdy, a że niestety bądź stety lekcje mamy do późnych godzin musi je robić wieczorem, więc to uniemożliwiło nam wykonanie sesji w tym tygodniu. W tej ciężkiej sytuacji, na szczęcie zjawił się Stanisław z WhiteLamb.pl który razem z siostrą Kaśką tworzą niesamowite fotografie w tych najważniejszych momentach naszego życia ale i nie tylko, na co może wskazywać ta sesja.

Stylizację do tego posta wymyślałam długo, bo jakoś nie miałam zbytniego natchnienia w tym tygodniu ale po zmierzeniu paru rzeczy w końcu się udało i oto efekty.





Płaszcz oraz koszula już kiedyś były na blogu ale stwierdziłam że to właśnie te ubrania idealnie wpasowują się w klimat tej stylizacji. Płaszcz jest z QUIOSQUE, idealnie sprawdza się w cieplejsze jesienne dni ale także jako dodatek do codziennej stylizacji. Początkowo (zanim wyszłam z domu) myślałam aby zrobic zdjęcie w samej koszuli ale nie odważyłam się zdjąć mojej "ochronnej peleryny" bo bym chyba zamarzła i Stanisław miałby więcej do roboty bo musiałby usuwać mój rudolfowy nos. Koszulę w całości możecie zobaczyć w tym poście: ART ELEGANT.





Jak w każdej stylizacji coś musi być z mamusinej szafy, tym razem są to spodnie, które kupiła w Top Secret jakiś czas temu, ale jak każdy wie wszystko co mamy w szafie kiedyś na pewno się znowu przyda, więc porządki w tych kopalniach wspaniałości róbcie z głową. Spodnie typu garniturowego o krótszej nogawce są bardzo modne w tym sezonie i na pewno w każdym sklepie typu Reserved czy H&M możecie je dostać.




Głównym elementem stylizacji jest szal GYALMO który kupiłam podczas V edycji KIERMASH'U. Idealnie dopełnia każdą stylizację i sprawia że czujemy sie wyjątkowi i jak sami o sobie piszą, "Gyalmo to królowa", którą naprawdę możemy się poczuć w szalikach tej firmy oraz co najważniejsze (przynajmniej dla mnie) jest on dostosowany do potrzeb osób ze skłonnościami do alergii.





Dopełnieniem każdej stylizacji są drobne elementy które dobierzemy, w tym wypadku są to skarpety w casual'owym stylu, bransoletka przypominająca krakowski obwarzanek, kupiona również na KIERMASH'U, zegarek oraz torebka którą też już kiedyś mogliście zobaczyć na blogu.


No i oczywiście zapraszam was na backstage z sesji który możecie znaleźć tutaj: BACKSTAGE



KSZULA (RESERVED), SPODNIE (TOP SECRET), BUTY (TOP SECRET), PŁASZCZ (QUIOSQUE), SZALIK (GYLAMO), BRANSOLETKA (OBWARZANEK.PL) ZEGAREK (TOP SECRET), SKRPETY (PEPCO), TOREBKA (MAYER)





Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz