2015/09/11

ART ELEGANT



Dziś zagościłam w miejscu w którym każdy z nas może znaleźć trochę spokoju w ciągu codziennego dnia, poobcować z wysokiej klasy sztuką oraz ewentualnie zakupić jeden z kilkunastu niesamowitych obrazów które możemy tam podziwiać.
Mnie i Agatę oprowadziła i wtajemniczyła niesamowita kobieta która jest oddana całkowicie temu co robi oraz widać że to czuje.




Koszula z tej stylizacji została kupiona w RESERVED, jest ona z nowej kolekcji, która wręcz kipi elegancją i prostotą krojów, w tym sezonie stawiajmy na minimalizm który w każdej sytuacji się sprawdzi: na codzień, do pracy czy szkoły zawsze będzie się wyglądać świetnie. Koszulę możemy nosić tak jak na zdjęciu, całkowicie wpuszczoną w spodnie oraz luźno. Wpuszczenie tylko jednej strony zaczerpnęłam ze stylizacji Anji Rubik, jak widać ta opcja bardzo mi się spodobała.
Spodnie które tu widzicie zostały kupione w H&M to klasyczny model rurek który zawsze się przyda i do wszystkiego pasuje, dodatkowym plusem jest cena oraz wygodne szycie i rozciągliwość materiału.







Torebkę z mamusinej szafy już parę wpisów temu opisywałam więc nie będę się rozpisywać.
Botki na obcasie i platformie są bardzo modne w tym sezonie przez swoją masywność. Zakupiłam je w tamtym roku w H&M, ale będąc wczoraj w tej sieciówce zauważyłam że jest ten sam model w sprzedaży, więc zachęcam do kupienia bo na prawdę się opłaca.





GALERIA SZTUKI STALOWA w Zamościu jest to filia letnia która została otwarta w maju tego roku i najprawdopodobniej zostanie zamknięta wraz z zakończeniem miesiąca, co niestety bardzo mnie zmartwiło bo to jedyne miejsce w Zamościu które ma taki charakter i gdzie można było zaczerpnąc trochę wielkiego świata i poobcować z kulturą.
Galeria ma na celu promocję młodych, zdolnych artystów, aktualna wystawa należy do Pawła Słoty z Częstochowy.

A TU TROCHĘ WIĘCEJ:


Zachęcam bardzo do odwiedzenia Galerii w Zamościu w jaknaszybszym okresie bo niestety możliwe że niedługo zniknie albo głównej siedziby w Warszawie przy ulicy Stalowej.

Strony:



KOSZULA (RESERVED), SPODNIE (H&M), BUTY (H&M), ZEGAREK (SWATCH)






Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz