2015/09/04

SPOTS



Niestety za naszymi oknami już zawitała jesienna pogoda, ale mniejmy nadzieję że nie na długo do nas zawitała. Jak na razie musimy zadowolić się letnimi i kolorowymi stylizacjami. Dziś przygotowałam dla was dosyć elegancki zestaw który możecie wykożystać na weselę, imprezę rodzinną czy eleganckie spotkanie.




Sukienki w stylu lat 60 wróciły już jakiś czas temu do łask a w sumie zawsze przetaczają się w sklepach ubrania w grochy ale dopiero od miesiąca w mojej szafie znajduje się sukienka w taki print. Gdy szukałam ubrania na wesele weszłam do Tiffi, który jest najbliższym sklepem koło mojego mieszkania z eleganckimi ubraniami znanej polskiej marki, znalazłam wiele ciekawych sukienek o stonowanej kolorystyce ale niestety nie w moim rozmiarze, gdy wychodziłam na jednym z wieszaków zobaczyłam parę kolorowych sukienek w grochy ale stwierdziłam że są zbyt "szalone" na weselę i dla mnie, lecz poszłam tam jeszcze raz z mamą która jest najlepszym doradcą podczas zakupów i namówiła mnie do zmierzenia tej sukienki, co się okazało....była idealna dodatkowo z obcasami wyglądała obłędnie.





Atutami tej sukienki są zakładki na przodzie i tyle oraz ukryte w nich kieszonki.
Biżuterię którą dobrałam do tej stylizacji jest dosyć delikatna i takiej powinniście się trzymać przy tak dużym natłoku kolorów i kształtów na tak małym obrzarze. 






Jeśli wolicie luźniejsze outfity to do tej sukienki możecie dobrać trampki ale jeżeli nie odnajdujecie się w połączeniu elegancji z ogrobiną sportu, możecie dobrać buty na obcasie.




Torebkę już pewnie kojarzycie z poprzedniego postu, kupiłam ją w secondhand i jest marki GIVENCHY, mimo swoich małych rozmiarów, mieści wiele rzeczy i przez swoją neutralność można ją dobrac do wielu stylizacji.



SUKIENKA (VIVAT), TRAMPKI (LACOSTE), BUTY NA OBCASIE (DOROTHY PERKINS), TOREBKA (GIVENCHY)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz