2015/08/28

BRIGHT ELEGANT OUTFIT



 Ostatnio zrobiło się trochę cieplej więc i trochę chłodniejsza stylizacja.
Jak mam być szczera jakoś nie mam dzisiaj weny do pisania, może przez to że nie jestem u siebie w domu albo przez to że nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia, ponieważ jadę ze swoją familią do Żywca na koncert Męskiego grania, zapowiada się super weekend. 
Stylizacja jest dosyć elegancka ale takie wrażenie sprawia kopertówa, jakbyśmy dobrali inną torebkę outfil wyglądałby całkiem inaczej.




Bluzę z tej stylizacji kupiłam w H&M, jest dosyć prosta i psuje do wszystkiego czy włożona w spodnie czy wypuszczona na zewnątrz zawsze wygląda świetnie, jedyny minus jest taki że jest ona wykonana z dwóch rodzajów materiału i jeden z nich przebarwia się na żółty.





Spodnie i torebkę kupiłam w tak zwanym ciuszku, czyli secondchandzie. Spodnie są firmy H&M a torebka jak mam być szczera to nie wiem, ponieważ została w domu ale uzupełnię tą informację jak tylko wrócę. Spodnie mają podobny materiał jak tych w pierwszym wpisie tylko mają inny kolor, materiał jest bardzo przyjemny w dotyku, nie elektryzuje się do nogi oraz mają bardzo elegancki fason.
Torebka przez fakturę materiału niestety nie będzie pasować do wszystkiego ale do gładkich ubrań bez problemu można ją dobrać.




Buty są z firmy CCC i powinniście je kojarzyć z wcześniejszego postu. Do tej stylizacji możecie nawet dobrać szpilki i różnego rodzaju klapki, więc do wyboru do koloru. 



BLUZKA (H&M), SPODNIE (H&M), BUTY (CCC), KOPERTÓWKA




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz