2015/09/18

INDIANA



Pogoda w całej Polsce od kilku dni dopisuje, ale niestety popatrzyłam dziś na prognozy i zapowiada się ochłodzenie, dla tego przygotowałam dla was specjalnie na taką przejściową pogodę outfit, który widzicie powyżej. 
Co tydzień możecie zobaczyć kawałek mojego miasta a szczególnie stare miasto w koło którego znajduje się wiele niesamowitych miejsc o których duża część mieszkańców nie wie, nie mówiąc już o turystach którzy z roku na rok liczniej odwiedzają moje rodzinne strony, ja również was do tego zachęcam jeśli tu nie byliście.




Ponczo na zbliżającą się pogodę idealnie się nada, oczywiście pod spód polecam t-shirt lub podkoszulek, gdyby temperatura okazała się zbyt wysoka.
Ponczo ze zdjęcia pochodzi z firmy H&M, ma ono bardzo ciekawy wzór, który ożywia codzienną monotonię. Będąc ostatnio na zakupach zobaczyłam wiele tego typu okryć w większości sieciówek dostępnych w Polsce.




Tydzień temu spędziłam ok. 3 godziny na poszukiwaniu butów, gdy już myślałam że nic nie znajdę w ostatnim sklepie, którym był Top Secret, miła pani pokazała mi te oto piękne buty. Lakierowane sztyblety z czubem w szpic to jak dla mnie hit tego sezonu. Sądziłam że buty z sieciówek nie są zbyt wygodne a tu niespodzianka wygląd idzie w parze z wygodą.





I znowu reaktywacja shopperbag'ów :D ten jest z New Look, ma fajny wygląd i jest mocny, mogę to powiedzieć bo prawie codziennie chodzę z tą torebką do szkoły, więc na prawdę wytrzymuje duże obciążenia.
Zegarek kupiłam na początku roku w SWATCH, ma on fajny minimalny wygląd i dodatkowym atutem jest długi pasek, dodatkowo można kupować osobno paski wymienne oraz tarcze.




Naszyjnik to prezent od firmy ankabizuteria.pl dla której pracowałam przy kampanii inernetowej.



PONCZO (H&M), SPODNIE (H&M), BUTY (TOP SECRET), TORBA (NEW LOOK), ZEGAREK (SWATCH), NASZYJNIK (ankabizuteria.pl)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz