2015/09/25

SCHOOL STYLE



Już od prawie miesiąca parę milionów uczniów uczęszcza do szkoły, więc zaczęły się przemyślenia "hyym jak tu by się jutro ubrać...". Gdy byłam jeszcze w gimnazjum oczywiście dzień wcześniej siedziało się pół godziny przed szafą aby znaleść coś zachwycającego do ubranie, ale teraz gdy już jestem w liceum nie przywiązuję do tego zbytniej uwagi i na szybko ubieram się z rana.
Dla tych którzy mają problemy z ubraniem się rano właśnie powstał ten post aby zaczerpnąć odrobinę inspiracji.





Góra tej stylizacji jest dosyć klasyczna, zwykły t-shirt typu basic jest idealny do szkoły i do wszystkiego pasuje, ale również bluzki z nadrukiem są dobrym rozwiązaniem do takiego outfit'u który tu prezentuję. 
Kurtka jest z Top Secret, kupiłam ją na wiosennych wyprzedażach i nie żałuję bo w taką pogode jaką aktualnie mamy idealnie sie sprawdza, a stylizacji dodaje rockowego charakteru. Ramoneska w zamian za taką kurtkę też by się idealnie nadawała.




Spodnie typu boyfriend, które sa hitem od dłuższego czasu idealnie się nadadzą do szkoły i oczywiście na codzień. Bardzo lubie chodzic do szkoły w spodniach takiego typu ponieważ są one luźne i nie ograniczaja ruchów oraz podaczas siedzenia podczas 45 minutowej lekcji nie wbijają się w brzuch, czyli ogólnie mówiąc szczerze polecam taki typ jeansów.





Buty sportowe to moja tradycyjna część ubioru szkolnego, wygodne, praktyczne, dobrze wyglądają, nadają się na wf i modne. Aktualnymi moimi ulubionymi butami są SUPERSTARY marki Adidas, są na prawde wygodne i świetnie wyglądają do boyfriend'ów i innego typu jeansów.
Cały wcześniejszy rok szkolny przechodziłam z torebką ale doszłam do wniosku iż nie działa to dobrze na mój kręgosłup, więc postanowiłam zaopatrzeć swoją szafę w plecak. Ten kupiłam outlecie miał on rozwalony zamek ale to mała usterka która szybko i tanio naprawił szefc. Plecak jest marki Top Shop, jest on solidnie wykonany oraz ma bardzo minimalistyczny wygląd co nadaje każdej stylizacji elegancji.




KURTKA (TOP SECRET), BLUZKA (NEW YORKER), SPODNIE (C&A), BUTY (ADIDAS), PLECAK (TOP SHOP), ZEGAREK (SWATCH), KOLCZYKI (ANKABIZUTERIA.PL)






Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz