2016/01/01

GLITTER CLOTHES



Z góry chciałabym przeprosić za to, że nie było wpisu tydzień temu ale wiadomo święta potrzebują specjalnych przygotowań, więc ja i Agata spędzałyśmy wolny czas w kuchni pomagając naszym mamom.
Dzisiejsza stylizacja trochę nawiązująca do wczorajszego dnia ale można ją wykorzystać w różnych sytuacjach, na imprezę w klubie czy urodziny u znajomych. Początkowo ten outfit miał wyglądać inaczej ale pogoda trochę pokrzyżowała mi plany, więc ostatecznie wygląda tak.




Płaszcz jest z firmy George i ma już za sobą parę lat i oczywiście pożyczyłam go od mamy. Zaczyna się robić coraz zimnej a płaszcz to idealne ubranie na takie dni, jeśli chodzi o eleganckie ubrania. Do tej stylizacji równie dobrze wyglądałoby futro lub korzuch.





Bluzkę kupiłam specjalnie na sylwestra i dosyć długo takiej szukałam, w końcu trafiłam na nią w H&M. Brokatowe aplikacje urozmaicają czarny materiał tworząc w ten sposób zabawowy charakter. Ten crop top ma bardzo płytki dekolt który kończy się pod samą szyją skrawając ją, więc dla osób o krótkiej szyi nie jest on wskazany.





Buty jak i spódnica były już wcześniej na blogu, więc nie będę się o nich rozpisywać. 


PŁASZCZ  (GEORGE), BLUZKA (H&M), SPÓDNICA (NEW YORKER), BUTY (CLAUDIA GHLZZANI)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz