2015/12/11

JEANS TIME



Ten post tym razem nie będzie z mojego kochanego, rodzinnego miasta, lecz z Krakowa a dokładniej z bardzo malowniczych kamieniołomów na Zakrzówku. 
Z góry chciałabym podziękować Kaśce za pomoc w realizacji sesji i pożyczenie zegarka oraz wspaniałego modela którym był jej pies Rufus. Wiem że czytasz i jeszcze raz dzięki :*




Zdjęcia były robione ok. 9 rano, więc bardzo wcześnie realizowaliśmy tą sesję specjalnie dla was. Starałam się dopasować stylizacje do miejsca i mam nadzieję że to wyszło.





Sweter typu golf to moim zdaniem must have tego sezonu a jako zmarźluch bardzo je lubię a zwłaszcza ten. Kupiłam go w Reserved na feriach zimowych właśnie w Krakowie. Nie jest on jak inne swetry z Chin czy Tajlandii tylko z Turcji a jak każdemu wiadomo właśnie stamtąd są najlepsze swetry. Wątpię że można kupić taki sam ale myślę że podobny bez problemu gdzieś kupicie.






Spodnie kupiła mi mama w ciuchlandzie są one z firmy YesYes. Mają one bardzo ładny jasno niebieski kolor oczywiście możecie takie dostać w każdej sieciówce bez problemu. Można je także zastąpić innymi np. czarnymi i wszystko będzie równie dobrze wyglądało.




SWETER (RESERVED), SPODNIE (YESYES) BUTY (ADIDAS SUPERSTAR), ZEGAREK (CASIO)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz