2015/06/05

NAVY



Sezon rowerowy został już rozpoczęty jakiś czas temu. Tym razem i ja wybrałam się na małą przejażdżkę moim kochanym rowerkiem. 
Wiadomo, że gdy idziemy na rower jest ciepło więc stylizacja nie może być w ciemna, bo będziemy "przyciągać" słońce czyli będzie nam gorąco, co nie jest przyjemnym uczuciem.
Jeśli ktoś nie chce nakładać krótkich spodenek to idealnym zamiennikiem będą białe spodnie, których od jakiegoś czasu jestem ogromna fanką. Będąc w Krakowie na feriach rafiłam na wyprzedaże w Bershka i w wielkiej kupie spodni znalazłam te ze zdjęcia za JEDYNE 19.90 zł to było dla mnie wielkie zaskoczenie, że spodnie tak dobre gatunkowo kosztują tak mało a są jest to jednak część garderoby, którą każdy powinien mieć w swojej szafie.






Ostatnio będąc w galerii w New Yorker'rze dostrzegłam ten piękny i bardzo praktyczny plecak. Od razu stwierdziłam że muszę go mieć, chociaż wahałam się między kolorem czarnym a białym...zwyciężył biały, ponieważ to kolor wakacji i nie przepadam za ciemnymi kolorami w słoneczne dni. Plecak ten ma regulowane paski oraz kilka kieszonek w środku. Taki dodatek jest idealny na rower, na codzień a nawet do szkoły. 








Co do biżuterii to tu jest duże pole do popisu, ja wybrałam dosyć elegancki wariant. Bransoletkę dostałam w zamian za udział w sesji do magazynu AVANTeen, jest ona z Claire's. Kolczyki trójkąty kupiłam w Centro w zestawie z innymi kolczykami. Złoty kolczyk to labret który jest przeznaczony do przekłuć w wardze oraz tzw. tragusów.




Bluzke z tego outfit'u kupiłam w Reserved, jest ona bawełniana oraz bardzo wygodna, można ją wykorzystać do wielu zestawów i zawsze będzie wyglądac świetnie. Pamiętajnie że paski w poprzek pogrubiają, więc nie dla każdego są wskazane.

BLUZKA (RESERVED), SPODNIE (BERSHKA), BUTY (PRIMARK), PLECAK (NEW YORKER), KOLCZYKI TRÓJKĄTY (CENTRO), KOLCZYK LABRET (GODZISZEWSCY JUBILER), BRANSOLETKA (CLAIRE'S),
ROWER (ELECTRA)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz