2015/05/31

COLORFUL ELEGANT

DSC_0059
Słoneczne dni i elegancja mogą iść w parze na co wskazuje mój dzisiejszy wpis. Uwielbiam kolor, chociaż zazwyczaj chodzę w stonowanych barwach. Żyjemy w dosyć szarym świecie, więc czasami trzeba ożywić Polskę. Ostatnio na paryskich, włoskich i londyńskich wybiegach dominują kolory, fakt w trochę innych zestawieniach, bo w mniej eleganckich ale myślę że ten outfit jest dosyć ciekawy do aktualnej pory roku.
DSC_0034
Do tej stylizacji możecie dobrać zamiast sandałów i koturnów zwykłe szpilki, które równie dobrze będą pasowały do tego typu ubrań. Spodnie które mam na sobie są niesamowicie wygodne i dopasowane, kolor po kilku praniach nie wyblaka, czyli na prawdę są dobre są one z H&M.
Zawsze się zarzekałam że nie kupie butów z Centro, ale te mnie totalnie urzekły i musiałam je mieć. Oczywiście zawsze myślałam, że buty z takiej sieciówki są nie wygodne i obcierają ale myliłam się.
DSC_0041



Torebkę którą widzicie wyżej kupiłam w second handzie, jest ona skórzana oraz posiada długi pasek na ramię ale jako kopertówka równie doskonale się sprawdza.
Okulary firmy Gepetto ( http://weargepetto.pl/kategoria/okulary-przeciwsloneczne/harry-bambus ) dawnej Woody, są wykonane z bambusa, chociaż są też modele z innego typu drewna. Okulary są bardzo solidnie wykonane, mimo iż wszystko wykonywane jest ręcznie a szkła są 100% bezpieczne dla oczu, czego nie możemy powiedzić o okularch ze straganów czy nawet z niektórych sklepów.
SPODNIE ( H&M), BLUZKA ( TOP SECRET ), BUTY ( CENTRO ), OKULARY (GEPETTO)
DSC_0043
Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz