2015/05/31

ŚLUBNA ALTERNATYWA

DSC_0123

 

Nadszedł czas slubów, więc i nadszedł czas takiego wpisu. Ostatnio w jednej z gazet przeczytałam pytanie od czytelniczki do jednego ze speców "Czy na weselę moge pójść w czymś innym niż sukienka?", mówiąc szczerze bardzo lubię sukienki i na weselach zazwyczaj w nich występuję, ale na początku roku kupiłam sobie elegancki kombinezon, którego nie miałam gdzie założyć, więc stwierdziłam, że wesele to idealna okazja na jaką się przyda.

 
DSC_0119

 

Przy takiej stylizacji postawiłam na szczegóły takie jak makijaż i obcas butów. Przez to, iż nie mam żadnej biżuterii (przez zdobienie dekoldu kombinezonu) ciemny make-up nie obciąża stylizacji do tego cekinowe obcasy rozjaśniają stylizacje i dopełniają całość.
Do takiego ubioru możecie dobrać torebkę typu kopertówka.
Pamiętajcie aby do kombinezonu na jedno ramię i dodatkowo ze zdobieniem nie nakładać biżuterii na szyję, kolczyków również nie należy nakładać zbyt długich, ja postawiłabym na delikatne wkręty.
KOMBINEZON ( C&A ) I BUTY (ANN MEX)
DSC_0113
Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz