2015/11/20

SWEATHER WEATHER



Jesień kojarzy mi się z liśćmi, które spadają właśnie z drzew oraz ogromną paletą kolorów w której przodują brązy, dzisiejsza stylizacja właśnie lekko do tego nawiązuje barwami swetra i butów.
Swetery w różnych odsłonach przodują w mojej szafie w tej porze roku, ogólnie mówiąc jestem strasznym zmarźluchem więc krótkie rękawki poszły w odstawkę i przyszedł czas na wełne itp.
Buty to też ważny element jesiennej garderoby, marznięcie w stopy to raczej mało przyjemne uczucie, dla tego w tym poście trochę miejsca poświęcę na ten temat.





Sweter jakich pełno teraz w siecówkach kupiłam oczywiście w second hand, jest firmy NEXT i służy mi już od pewnego czasu, jest bardzo ciepły i świetnie wygląda. Oczywiście raczej nie znajdziecie takiego samego ale jak głosi idea strony, jestem tylko po to aby was inspirować a nie pokazywać gotowy produkt, oczywiście czasami podam wam jakiś link do jakiejś nowości z sieciówki w którą zaopatrzę swoją szafę. 
Bluzka pod spodem to zwykły podkoszulek na cienkich ramiączkach, który spokojnie możecie zastapić bluzka z długim czy krótkim rękawem.





Buty z tego outfit'u są od Ugg Autralia, uwielbiam tą firmę butów i mam od nich 2 pary tzw. emu, co w sumie jest nieprawidłową nazwą ale każdemu znaną. Buty te jak i inne oryginalne produkowane sa z graberowanej skóry, głównie owczej z ciepłym naturalnym włosiem, które odciąga wilgoć od stóp, zapewniając stopom komfort, suchość i regulując ich temperaturę. Oczywiście ten typ obówia ma wiele przeciwników z powodu "ciapowatego" wygladu, ja też tak miałam do czasu kiedy założyłam je na stopy.





SWETER (NEXT), SPODNIE (CROPP), BUTY (UGG)







Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz