2015/08/14

MODERN TURIST 90s




Od razu chciałabym przeprosić za to że w zeszły piatek nie został udostępniony post, ale z powodów rodzinnych nie miałam głowy do takich spraw i niestety nastąpiła mała przerwa. 
Dzisiejsza stylizacja bardzo mi się kojarzy z wyjazdami zagranicznymi a najbardziej z wakacjami we Włoszech, nie wiem czemu akurat tak ale może ma na to wpływ miejsce w którym robiłyśmy te zdjęcia (niestety nie możecie zobaczyć go w pełnej krasie) bardzo przypomina wąskie uliczki we Włoszech bądź na Chorwacji. Ostatnimi czasy podobna nawet jest pogoda w Polsce jak w wyżej wymienionych krajach więc i styl ubierania musimy dostosować do tych gorących klimatów.







Bluzkę wykorzystaną w tym outfit'cie kupiłam w Bershka za bezcen, bo za ok 15 zł i podczas zdjęć miałam ją dopiero drugi raz na sobie, ponieważ do tej pory nie należała do moich ulubionych z powodu kroju oraz sztywności materiału. Tak na prawdę jest to koszula trochę krótsza niż zwykła bluzka z wcięciami z boku i w takim wydaniu niezbyt dobrze się na mnie układa ale szykując ubranie na zdjęcia wpadłam na pomysł związania jej w talii i tak oto wyszła koszula niczym z lat 90. 
Kolor oraz drobne dziurki stworzyły idealną bluzkę na lato, ponieważ jest przewiewna i nie "przyciąga" słońca jak np. kolor czarny.






Spodenki w taką pogodę przydadzą się w każdym wydaniu, tym razem wybrałam krój z wysokim stanem i szarpanymi nogawkami. Zdobienia na jednej stronie spodenek stwarzają że nie są to kolejne spodenki z wysokim stanem tylko nowe, wyjątkowe spodenki z wysokim stanem. Kupiłam je w New Yorker dosyć dawno ale myślę że dalej podobne można tam zanaleść.







Do tej stylizacji możecie zamiast trampek w moim wypaku Converse założyć japonki, sandały bądź klapki, do wyboru do koloru, taka sama sytuacja jest z torebką.







Bransoletki które tu wykorzystałam zakupiłam w sklepie Signora.pl, jak ja za bardzo nie noszę takiego typu biżuterii tak i ta bardzo przypadła mi do gustu i dosyc często dobieram je do codziennych jak i wieczorowych stylizacji.
Tak jak i wcześniej obiecywałam zdobyłam link do sklepu z naszyjnikiem z tej i wcześniejszej stylizacji.



BLUZKA (BERSHKA), SPODENKI (NEW YORKER), BUTY (CONVERSE), BRANSOLETKI (SIGNORA), NASZYJNIK (ANKABIZUTERIA.PL)





Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz