2015/07/31

ABOUT ME



To będzie post inny niż wszystkie bo nie o konkretnej stylizacji tylko o mnie i skąd to wszystko się wzięło. 
Kilka dni temu uświadomniłam sobie że bardzo mało o mnie wiecie (nie licząc znajomych), napisałam o sobie dosyć powierzchownie i nic konkretnego i dla tego w piąty wspis tego miesiąca będzie trochę samolubny i zadufany jak to by ktoś powiedział.
To że mam na imię Klaudia już wiecie, mam 17 lat i chodzę do III Liceum Ogólnokształcącego w Zamościu, aktualnie wybieram się do drugiej klasy o profilu biologiczno-medycznym, w przyszłości chciałabym zostać stomatologiem ortodontą, ale do tego jeszcze długa droga.




Pomysł aby założyć tego bloga powstał jakoś tak po prostu, pewnego dnia stwierdziłam że chciałabym się czym takim zjąć i napisałam do paru osób czy by nie chciały mi w tym wszystkim pomóc. Działalność tego bloga chciałabym jeszcze rozszerzyć o pewien aspekt ale wymaga to czasu i zaangarzowania. 
Inspiracje...nie mam konkretnej osoby z której czerpię pomysły na stylizacje, moją inspiracją jest dosłownie wszystko zaczynając od ludzi na ulicy kończąc na moim hobby czyli modelingu.





Sesje zaczęły się w kwietniu 2014 roku od sesji do szkoły na zaliczenie pewnej dziewczyny z mojego miasta, potem był chwilowy przestuj i w lipcu się zaczęło i trwa chociaż aktualnie w trochę mniejszej skali, ponieważ pracuję i jeszcze uczęszczam na zajęcia dodatkowe z chemii. Za sobą mam już ok 15 sesji w tym dla magazynu AVANTEEN, firmy DIZZYLABEL i sklepu biżuteryjnego. Wzięłam udział w 3 pokazach mody m.in Agnieszki Nataszy Splewińskiej i Sonii Kitki.


                                                                                                                                                                                                                                                                                                     


Sesję dla magazynu Avanteen wspominam bardzo dobrze i była to na pewno niezapomniana histori którą będę opowiadać swoim dzieciom w przyszłości tak samo jak inne sesje które mam i będę mieć na swoim koncie.

Zachęcam was do spełniania swoich marzeń i znajdowania czasu na swoje zainteresowania i hobby bo to bardzo ważne w naszym wewnętrznym rozwoju.


ZDJĘCIA AUTORSTWA:
ANNA CYMERMAN
KATARZYNA TUR
GRZEGORZ PASTUSZAK
PAWEŁ KISZKIEL
ALEKSANDRA ADAMCZUK





Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz