2015/07/17

SURVIVAL



Piszę ten wpis po godzinie 2 w nocy, czyli o godzinie o której prawie każdy z was już sobie smacznie śpi a ja skoończyłam godzinę temu pracę i jako że jutro o 9.00 zaczynam od nowa nie znajdę czasu na napisanie tego posta. 
Inspiracją do tego outfit'u była wycieczka szkolna którą odbyłam w czerwcu ze swoją klasą (kto śledzi mojego IG to wie kiedy to było), a dla czego inspiracją do bloga modowego jest wycieczka szkolna ktoś może z was zapytać, a to dla tego ponieważ w lesie będąc wygonie ubranym można równie dobrze wyglądać chociaż mało kto nas zobaczy.






Kiedyś do lasu zakładałam dres ale teraz raczej nie posiadam takiej częci garderoby w swojej szafie, dla tego na wycieczkę musiałam wymyślić coś co będzie wygodne i nie będzie ogrsniczać ruchów a za razem ochroni mnie przed pokrzywami, komarami i kleszczami. Idealne do tego celu okazały ię boyfriendy z C&A. Wykonane są z wytrzymałego jeans'u oraz posiada modne rozdarcia dzięki którym spodnie zyskują nowoczesny charakter. 
Buty wykorzystane w tej stylizacji są to trampki Vans'a które kupiłam w UK są one na wysokiej podeszfie i posaidaja modny print który chyba nigdny nie odejdzie do lamusa (oczywiście w odpowiednim doborze reszty garderoby).




Do tego dobrałam zwykły szary t-shirt który kupiłam w New Yorker, ogólnie chyba każda moja zwykła bluzka pochodzi z tego sklepu, ponieważ jest bardzo dobra gatunkowo, po upraniu nie zmienia swojego kształtu i nie jest zbyt droga. Z całą pewnością mogę polecić Ci tę bluzkę.





Plecak ze zdjęcia już zancie, więc nie będę się rozpisywac na jego temat zbyt wiele. Mogę napisać tylko tylę że zawsze i wszędzie sprawdza się równie dobrze, w lesie nada się na trzymanie butelki wody, jakiegoś jedzenia i preparatowi przeciwko komarom i kleszczom.
Sweterek zawsze się przyda w takich warunkach. dy schłodnieje albo zbyt pewnie ocenimy pogodę będzie można go nałoyć i nie marznąć jak inni którzy zapomnieli zabrac ze sobą czegoć na wierzch.


O naszyjniku opowiem za tydzień :)


BLUZKA (NEW YORKER), SPODNIE (C&A), BUTY (VANS), PLECAK (NEW YORKER), SWETEREK (RESERVED)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz