2015/07/10

LONG DRESS



Przez ostatnie posty wyszła mi seria ciemnych stylizacji, ale nie ukrywam bardzo lubię ciemne kolory, może nie są najlepsze na lato ale nie zawsze jest piękna pogoda a ten outfit sprawdzi się w cieplejsze jak i w chłodniejsze dni. 
Stylizacja wyszła w stylu dzieci kwiaty, lekko hipisowsko ale w ciemnych kolorach które ukazują lekko rockową stronę tego outfit'u.




Wstyd sie przyznać ale w mojej szafie nie ma jeszcze jeans'owej kurtki, ta ze zdjęcia została pożyczona od Agaty która pełni rolę fotografa na tym blogu. Ja na swoją wymarzoną kurtkę tego typu poluję już dosyć długo i nie mogę znaleźć tej jedynej, która szczególnie przypadłaby mi do gustu i z którą nie mogłabym się rozstać ale nie przerywam poszukiwać i obiecuję że jak w końcu znajdę to napiszę post w której ona będzie :)
Sukienkę z tego wpisu kupiłam w Anglii na tzw. pchlip targu (carboot), można tam znaleźć wiele niesamowyitych rzeczy od jedzenia, przez antyki, zwierzęta aż do ubrań i innych różnych rzeczy, ogólnie mówiąć wszystko od a do z. W zestawie z tą sukienką kupiłam jeszcze taką samą tylko białą w czarne paski którą mam do sprzedania na Vinted. 




Torebka którą tu widzicie jest marki Next i kupiłam ją w secondhand, jest pojemna i do wszystkiego pasuje, a przez frendzle stała się jednym z najmodniejszych dodatków w tej stylizacji. Szczerze mówiąc nie mogę się rozstać z tą torebką na codzień, mama na dzieję że każda z was ma swoją ulubioną torebkę z którą ciężko wam się rozstać.




Do tej sukienki dobrałam buty japonki zapinane na  pasek, ale równie dobrze będa pasować zwykłe japonki i sandały. 


SUKIENKA (NEW LOOK), TOREBKA (NEXT)





Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz