2015/06/26

EVERYDAY BASIC



Dzisiejszy post pokazuje styl basic, czyli mój codzienny outfit w którym najlepiej się odnajduje i wiem że zawsze będzie mi w tym wygodnie.
Biały t-shirt i zwykłe spodnie to chyba najstarszy modowy trend który utrzymuje się przez parę dekad. W każdym sklepie, a zwłaszcza sieciówkach jest stworzony osobny dział pod nazwą basic co ukazuje fenomen tego stylu.





Jak widzicie do tego outfit'u użyłam zwykłej białej bluzki z New Yorker'a, równie fajnie wyglądałaby bluzka z napisem.
Spodnie są z H&M, są one moimi ulubionymi, ponieważ są niesamowicie wygodne a za razem bardzo dopasowane. Zazwyczaj bardzo ciężko dobrac mi w tym sklepie spodnie, ponieważ są często zbyt któtkie, a te są idealne tak jakby uszyte specjanie dla mnie, i jak to w H&M nie były zabójczo drogie lecz w bardzo kożystnej cenie.
Koszulę którą tu widzicie, kupiłam w outlecie Next'a, jest ciepła i ładnie się układa gdy ją przewiążemy w pasie.






Jak już kiedyś wpominałam moi ulubionym typem torebek są shoperbag'i, więc i tu nie mogło jej zabraknąć. Torba jest z printem Garfield'a, który najade humoru torbie oraz zdradza, to że bardzo lubię tę bajkę.
Jestem ogromną fanką kolczyków które mi w niczym nie przeszkadzają, nie musze ich ściągać na noc i pasują do wszystkiego, wszystkie trzy warunki spełniają wkręty z perłą od W.KRUKA. Nie są one drogie a są srebne i za razem bardzo eleganckie, chociaż w codziennym ubraniu również bardzo dobrze wyglądają.




Ta oto bransoletaka jest wykonana przez Wiktorię z jednej ze szkół w Poznaniu. Kupiłam ją na aukcji charytatywnej wspomagającej instytucje które wpierją/pomajają osobom chorym na straszną chorobę, którą jest wszechobecny rak. Akcja ta nazywa się FAQRAK i jest wspierana przez wiele znanych osób takich jak: Dawid Woliński, Michał Pirug itd. Zachęcam was do wspierania takich akcji bo niewiele to was koszuje a komuś może bardzo pomóc.

LINK DO AKCJI:


BLUZKA (NEW YORKER), SPODNIE (H&M), KOSZULA (NEXT), BUTY (VANS), 
KOLCZYKI (W.KRUK), TORBA (SINSAY), KOLCZYK LABRET (GODZISZEWSCY JUBILER), BRANSOLETKA (FAQRAK)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz