2015/10/23

SLIM ELEGANT




Z góry bardzo przepraszam za małe opóźnienie, ale jutro mam wesele i moja mama wczuła się w rolę fryzjerki i testowała milion różnych typów fryzur, aż w końcu stwierdziła po 2 godzinach że się do tego nie nadaje i powinnam pójść do fryzjera, spoko jak pewnie nikt nie ma już miejsca, ale ja dam radę gdzieś się wbić albo będzie improwizacja.
Dobra przechodzimy do stylizacji, inspiracją do takiego zestawienia było zdjęcie jednej z Kardashian w gazecie gdzie właśnie była ubrana w dopasowaną spódnicę i sweter lecz trochę innego kroju i koloru ale myślę że zestawienie z tak bardzo luźnym modelem jest też jest na czasie i odpowiednie do pogody.






Sweter z tego outfit'u jest typu oversize a zakupiłam go w "ciuszku" jakiś miesiąc temu ale na pewno teraz też można spotkać sweter takiego typu w second hand jak i sieciówkach w każdym większym mieście. Często zestawiam ten sweterek ze spodniami bo jednak tak jest wygodniej na codzień akurat w moim wypadku, ale dla osób pracujących zawodowo w jakimś biurze jest to idealne połączenie.






Spódnicę szczerze mówiąc zajumałam mamie z szafy ponieważ nie noszę za bardzo dopadowanych sukienek czy spódnic z powodu nie podobania się sobie w takich ubraniach, jednak do tej stylizacji z tą spódnicą przełamałam się i już kilka razy założyłam. Spódnica jest z New Yorker, ma bardzo fajny fason, dobry gatunkowo materiał i świetnie leży.




SWETER (MISS FIORI), SPÓDNICA (NEW YORKER), BUTY (FAITH)







Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz