2015/10/09

COLD DAY



Z góry chciałabym przeprosić o brak aktywności w tamtym tygodniu na blogu oraz przez ostatni czas na Instagramie, ale troche mi się rzeczy nazbierało i niestety nie miałam czasu, ale dzisiaj postaram się to nadrobic dzisiejszym postem, który mam nadzieje że przypadnie wam do gustu.
Niestety pogoda od ok tygodnia nam nie dopisuje i jest przerażająco zimno a zwłaszcza z rana jak idę do szkoły, czyste okrucieństwo matki natury no ale cóż poradzić "taki mamy klimat", trzeba się przyzwyczaić i zaopatrzeć w ciepłe ubrania.




Stylizacja jest typowo jesienno-zimnowa, jestem strasznym zmarźluchem więc muszę się ciepło ubierać bo zamarzam do kości. W tej stylizacji wykorzystałam kurtkę ala puchową bez pierza z firmy Sinsay, jest ona ciepła ale odpowiednio, nie jest w niej gorąco, a więc człowiek nie poci się w niej co jest bardzo dużym atutem. Ma bardzo fajny krój oraz praktyczne kieszonki z przodu i jedną wewnątrz kurtki.




Skarpetki wykorzystane w tej stylizacji są firmy HappySocks, nie jest to polska firma która sprzedaje bardzo oryginalne i modne skarpeti i nie tylko. Skarpetki ich produkcji są super modne oraz wykonane z bardzo dobrych gatunku materiałów.




Czapka oraz szalik są z firmy Sinsay tak jan i kurtka są bardzo ciepłe, ładnie i wygodne.  


KURTKA, CZAPKA I SZALIK (SINSAY), T-SHIRT (TOP SECRET), SPODNIE (CUBUS), SKARPETKI  (HAPPYSOCKS), BUTY (ADIDAS), PLECAK  (TOP SHOP)




Następny wpis już za tydzień o tej samej porze :)
DZIĘKUJĘ I ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz